Google Tag Manager na firmowej stronie www: to trzeba mieć
Google Tag Manager to nowe narzędzie, które wesprze każdą stronę chcącą zwiększyć swoją sprzedaż. Opiera się na kontroli tagów i uważnym obsługiwaniu skryptów. Jest przy tym nieskomplikowane i daje zadowalające efekty!
Google Tag Manager to nowe narzędzie proponowane przez największą przeglądarkę stron internetowych. Pozwala ono na zewnętrzną kontrolę nad tagami oraz skryptami istniejącymi na stronie. Wyróżnia się szeregiem zalet, które sprawiają, że każdy właściciel witryny WWW, który chce poprawić jej wyniki, powinien skorzystać z tego rozwiązania.
Przede wszystkim GTM pozwala wygodnie porządkować tagi i sprawować nad nimi pełną kontrolę. Jest to szczególnie komfortowe w przypadku korzystania z Google Adwords, kiedy liczba tagów bywa spora i trzeba ich bardzo pilnować, by nie stracić dobrej pozycji w wynikach wyszukiwania. Bez względu na to, jakie działania będzie trzeba podjąć, GTM pozwoli zarządzać tagami z aplikacji zewnętrznej. Obsługujący może je dodawać, kasować, zmieniać i nie musi w tym celu bezustannie kontaktować się z webmasterem strony. Po dokonaniu zmian przy pomocy GTM, generowany jest niedługi kod i to wszystko, co należy ostatecznie przesłać webmasterowi zarządzającemu naszą witryną.
W razie potrzeby skorzystania z analityki stron internetowych, zarówno osoby niewprawione używające podstawowych opcji, jak i profesjonaliści z zakresu SEM mogą w łatwy sposób osiągnąć cel korzystając z GTM. Ci pierwsi mogą liczyć na szybką i prostą instalację kodu na stronie, a drudzy na dokładne obserwowanie aktywności na stronie poprzez śledzenie zdarzeń i stosowanie różnych narzędzi analitycznych.
Jedną z największych zalet GTM jest uproszczenie działań związanych z wprowadzaniem mobilnych wersji stron. Narzędzie proponowane przez Google pozwala z łatwością wgrać w aplikację wszystkie informacje zawarte na standardowej stronie on-line. Dodatkowo daje ono możliwość wprowadzania zmian już po ściągnięciu danej aplikacji.
GTM ułatwia także działania remarketingowe. Dzięki niemu kierowanie reklam na użytkowników odwiedzających stronę jest dużo prostsze i może przyjąć bardziej zaawansowane formy niż dotychczas. Już nie trzeba zajmować się każdą platformą sprzedażową odrębnie, ponieważ Google Tag Manager pozwala zarządzać generowaniem list remarketingowych na wiele platform w jednej chwili.
Ciekawe artykuły:
Daniel Kurylak
Ostatnie wpisy Daniel Kurylak (zobacz wszystkie)
- Na jakie cechy kandydatów rekruterzy najbardziej zwracają uwagę? - 20 marca 2023
- Izera – opóźnienia w realizacji projektu polskiego elektryka - 10 lipca 2022
- Jaki rodzaj patelni wybrać? - 22 marca 2022
- Jak będzie wyglądać przyszłość motoryzacji? - 13 września 2021
- Google zamyka studia Stadia - 12 lutego 2021
- Cyberpunk 2077 – wielki hit czy wielka afera? - 17 grudnia 2020
- 5G – o co w tym tak naprawdę chodzi? - 12 maja 2020
- Programy wsparcia dla twórców gier komputerowych - 29 marca 2019
- Jak smartphone wpływa na psychikę dziecka? - 16 stycznia 2019
- Jak gry komputerowe wpływają na psychikę? - 25 kwietnia 2018
- Nowa aplikacja ułatwiająca zakupy - 22 czerwca 2017
- Coaching – inwestycja w siebie - 21 lutego 2017
- Będzie rozwojowy boom w branży rzeczywistości wirtualnej? - 26 sierpnia 2016
- Coraz więcej ofert pracy dla informatyków - 20 sierpnia 2016
- Jak Nintendo wykorzysta popularność gry Pokemon Go? - 10 sierpnia 2016
- BZ WBK wciąż na celowniku oszustów wyłudzających dane - 27 czerwca 2016
- Photon: polski robot nauczy dzieci kodowania? - 23 czerwca 2016
- Instagram wreszcie z ułatwieniami dla biznesu? Nowości - 10 czerwca 2016
- Microsoft nie będzie już walczył na rynku smartfonów? - 2 czerwca 2016
- Facebook cenzuruje skrajne i prawicowe media - 23 maja 2016