Google Tag Manager na firmowej stronie www: to trzeba mieć

Google a dane osobowe

Google Tag Manager to nowe narzędzie, które wesprze każdą stronę chcącą zwiększyć swoją sprzedaż. Opiera się na kontroli tagów i uważnym obsługiwaniu skryptów. Jest przy tym nieskomplikowane i daje zadowalające efekty!

Google Tag Manager to nowe narzędzie proponowane przez największą przeglądarkę stron internetowych. Pozwala ono na zewnętrzną kontrolę nad tagami oraz skryptami istniejącymi na stronie. Wyróżnia się szeregiem zalet, które sprawiają, że każdy właściciel witryny WWW, który chce poprawić jej wyniki, powinien skorzystać z tego rozwiązania.

Przede wszystkim GTM pozwala wygodnie porządkować tagi i sprawować nad nimi pełną kontrolę. Jest to szczególnie komfortowe w przypadku korzystania z Google Adwords, kiedy liczba tagów bywa spora i trzeba ich bardzo pilnować, by nie stracić dobrej pozycji w wynikach wyszukiwania. Bez względu na to, jakie działania będzie trzeba podjąć, GTM pozwoli zarządzać tagami z aplikacji zewnętrznej. Obsługujący może je dodawać, kasować, zmieniać i nie musi w tym celu bezustannie kontaktować się z webmasterem strony. Po dokonaniu zmian przy pomocy GTM, generowany jest niedługi kod i to wszystko, co należy ostatecznie przesłać webmasterowi zarządzającemu naszą witryną.

W razie potrzeby skorzystania z analityki stron internetowych, zarówno osoby niewprawione używające podstawowych opcji, jak i profesjonaliści z zakresu SEM mogą w łatwy sposób osiągnąć cel korzystając z GTM. Ci pierwsi mogą liczyć na szybką i prostą instalację kodu na stronie, a drudzy na dokładne obserwowanie aktywności na stronie poprzez śledzenie zdarzeń i stosowanie różnych narzędzi analitycznych.

Jedną z największych zalet GTM jest uproszczenie działań związanych z wprowadzaniem mobilnych wersji stron. Narzędzie proponowane przez Google pozwala z łatwością wgrać w aplikację wszystkie informacje zawarte na standardowej stronie on-line. Dodatkowo daje ono możliwość wprowadzania zmian już po ściągnięciu danej aplikacji.

GTM ułatwia także działania remarketingowe. Dzięki niemu kierowanie reklam na użytkowników odwiedzających stronę jest dużo prostsze i może przyjąć bardziej zaawansowane formy niż dotychczas. Już nie trzeba zajmować się każdą platformą sprzedażową odrębnie, ponieważ Google Tag Manager pozwala zarządzać generowaniem list remarketingowych na wiele platform w jednej chwili.

The following two tabs change content below.

Daniel Kurylak

Daniel Kurylak (1976), z zawodu front end developer, z zamiłowania rowerzysta, kolekcjoner znaczków, warszawiak i internauta. Fascynują go nowe technologie oraz wszystko co związane z Internetem. Dni upływają mu na wykonywaniu zleceń, obserwowaniu tego, co się dzieje w sieci oraz pisaniu artykułów.