Pierwsze skargi na T-Mobile

Sieć T-Mobile funkcjonuje na polskim rynku dopiero od miesiąca, a już pojawiają się pierwsze skargi od klientów. Czego dotyczą? Co nie odpowiada polskim klientom w ofercie nowego operatora?

Główne skargi klientów T-Mobile dotyczą programu lojalnościowego Era Premia. Nowy operator planuje zakończyć tę usługę 6 września b.r., zamieniając ją na nowy program, który będzie dostępny dopiero od przyszłego roku. Same nagrody z Era Premia można zamawiać najpóźniej do 15 listopada. Jeszcze gorszą informacją, szczególnie dla stałych klientów Ery, jest fakt, że punkty uzbierane w obecnym programie nie przechodzą na poczet tego nowego, proponowanego przez T-Mobile. Stracą na tym długoletni klienci Ery, którzy teraz zaczną zabawę od nowa tak samo, jak użytkownicy, którzy wcześniej nie byli związani z tą siecią. Wszystkich będą obejmowały jednakowe warunki uczestnictwa w nowym programie lojalnościowym.

Podobna sytuacja wystąpiła w sieci Orange. Po tym, jak została nią zastąpiona sieć Idea, operator postanowił zmienić program lojalnościowy rezygnując z Orange Profit. Należy jednak zaznaczyć, że miało to miejsce dopiero po 4 latach od zmiany operatorów. W przypadku T-Mobile tak szybka zmiana może okazać się niekorzystna. Klienci Ery czują się poniekąd oszukani. Klienci skarżą się też na ceny i błędne informacje o darmowych rozmowach.

Powszechnie reklamowane bezpłatne minuty dotyczą tylko niektórych pakietów, a cena za minutę nie jest tu tańsza niż w innych sieciach. Jednak nie mówi się o tym w reklamach, a niektórzy klienci dowiadują się o tym dopiero po podpisaniu umowy.