Tagi

Powiązane wpisy

Podziel się

Rośnie znaczenie reklamy mobilnej w Polsce

Reklama mobilna, czyli po prostu ta multimedialna wykorzystywana w sieci, staje się w Polsce coraz popularniejsza. Nic dziwnego, że nawet Google zainteresowało się jej rozwojem w kraju.

Dowodem na poważne zainteresowanie reklamą mobilną w Polsce jest fakt, że przedstawiciel Google już przyleciał do Polski!

Gościem jest dyrektor działu reklamy mobilnej na część Europy, w której leży Polska. Jego zadaniem jest zatrudnienie człowieka, który zajmie się umacnianiem pozycji Google w polskiej sferze reklam mobilnych. Dobry poziom i duże zainteresowanie reklamą mobilną potwierdza prezes firmy Novem, do której należy sieć reklamy mobilnej Mobilivi.

Przyznaje on, że w bieżącym roku wartość tej branży jest szacowana na ok. 20 mln zł! To dwukrotność tego, z czym spotkaliśmy się rok wcześniej, więc postęp na rynku reklamy mobilnej jest naprawdę znaczny. Google ma w Polsce konkurencję nie tylko w postaci Moblivi, ale również AdTotal, HandyNet, AdAhead oraz MobiAds.

O pieniądze zyskane na mobilnych reklamach walczą między sobą portale internetowe, ale też operatorzy telefonii komórkowej.

Popularność tego typu promocji towarów i usług jest tak duża, ze względu na jej funkcjonalność. W krótkim czasie dociera do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Jej treść jest łatwa do przekazania i pozwala na korzystanie z atrakcyjnych form kontaktu z potencjalnymi klientami.

Reklama mobilna będzie się najprawdopodobniej rozwijać coraz szybciej, a sprzyja temu nie tylko internet, ale również rosnąca popularność smartfonów.