Płatna infolinia w Orange

logo Orange

Infolinia w sieci Orange przez dłuższy czas była bezpłatna. Jednak te czasy już minęły i teraz za każde połączenie z biurem obsługi klienta trzeba zapłacić. Klienci narzekają nie tylko na samo pojawienie się opłat, ale również na fakt, że przeciętne rozmowy z BOK trwają dość długo, przez co ponoszone koszty bywają zaskakująco wysokie. W trakcie oczekiwania na połączenie z konsultantem, można jedynie słuchać melodii podczas, gdy minuty mijają, a koszt rośnie. Niestety, operator Orange zdania nie zamierza zmienić i wszystko wskazuje na to, że opłaty zostaną utrzymane.

Argumentując decyzję o wniesieniu opłat za połączenie z obsługą klienta w Orange, firma wskazuje na wiele telefonów, jakie pracownicy infolinii otrzymywali w zupełnie błahych sprawach. Poza tym, zdarzało się i tak, że użytkownicy dzwonili tylko po to, aby ubliżać telefonistom. Wprowadzenie opłat za połączenia ma ukrócić ten proceder, bo teraz klienci częściej będą rezygnowali z wydania pieniędzy na dzwonienie do Orange. Jednocześnie, pracownicy Orange zapewniają, że zwiększy to komfort klientów dzwoniących z rzeczywistymi problemami, ponieważ szybciej uda im się dodzwonić do BOK.

Problemem jest jednak fakt, że wciąż większą grupę telefonujących klientów stanowią ci, którzy chcą uzyskać informacje na temat usług świadczonych przez Orange, pragną rozwiązać poważniejsze problemy, bądź też chcą przedłużyć lub podpisać umowę z siecią. Pobieranie opłat za takie połączenia wydaje się być niestosowne. Część klientów czuje się pokrzywdzona z uwagi na fakt, że chcąc dać zarobić firmie poprzez podpisanie z nią umowy, muszą dodatkowo płacić za dodzwonienie się na infolinię.

Niemniej jednak, Orange zauważa, że wszyscy inni operatorzy sieci telefonicznych również pobierają opłaty za połączenia z obsługą klienta, więc nie do końca zrozumiałe jest oburzenie użytkowników. Opłaty za każdy telefon wykonany do BOK obowiązują w sieciach Plus, T-Mobile czy Play. Jeśli natomiast klienci chcą zaoszczędzić, to mogą wybrać opcję inną, niż dzwonienie na infolinię. Wystarczy skorzystać z internetowego biura obsługi klienta bądź też po prostu wybrać się do najbliższego salonu Orange, w którym uzyskają pełny zestaw informacji odnoszących się do nurtującej ich kwestii. Niejednokrotnie taka pomoc okazuje się być jeszcze bardziej skuteczna, niż rozmowa telefoniczna z konsultantem.