Tagi

Powiązane wpisy

Podziel się

24 mln dolarów na gry społecznościowe dla Wooga

Starając się o pomoc finansową dla realizacji swoich projektów, niemiecka firma Wooga pozyskała łącznie aż 31,5 mln dolarów, przy czym aż 24mln udało się uzyskać w ostatnim czasie.

Jak zostaną wykorzystane tak ogromne środki?

Główny celem firmy Wooga jest inwestycja w rozwój gier spolecznoścowych. Tego typu rozrywki są dostępne, przede wszystkim, na Facebooku i wśród swoich uczestników zrzeszają internautów z całego świata. Dotychczas Wooga może pochwalić się takimi tytułami, jak na przykład Happy Hospital czy Diamond Dash. Jednak jej największym sukcesem jest fakt, że miesięcznie w gry tego producenta gra 30 mln użytkowników. Zważywszy na to, że firma bezustannie się rozwija – przyjmuje kolejnych pracowników oraz zyskuje nowe środki finansowe, istnieje prawdopodobieństwo, że już niedługo będzie mogła ona konkurować z liderami w tej branży.

Obecnie najwięcej na grach społecznościowych zarabiają Zynga (twórca kultowej gry Farmville), Playdom i Crowdstar. Powoli dogania je także Kabam – firma, która podobnie, jak Wooga stara się na razie zyskiwać, jak największe zapasy na produkcję gier. Plany Wooga na najbliższe lata są dość wyklarowane. Właściciele mówią otwarcie, że zależy im na tym, by stać się jednymi z największych producentów gier tego typu na świecie. Jej projekty mają być uniwersalne, kierowane do wszystkich odbiorców, bez względu na wiek i płeć. To właśnie ma wyróżniać markę pośród gier, które są tworzone głównie pod kątem mężczyzn.