Tagi

Powiązane wpisy

Podziel się

Konkursy w sklepach internetowych

Poza oklepanymi już rabatami i wyprzedażami sezonowymi, coraz większym uznaniem cieszą się rozmaite konkursy z nagrodami, które sklepy internetowe przygotowują dla swoich klientów.

Konkursy z nagrodami to od lat dla wielu osób szansa na wykazanie się i oczywiście zgarnięcie ciekawych nagród rzeczowych lub pieniężnych. I choć do tej pory takie akcje konkursowe organizowały głównie wielkie, znane na rynku marki, to dziś coraz częściej robią to również mniejsze sklepy internetowe, które w ten sposób przyciągają ku sobie uwagę klientów.

Sklepy z odzieżą proponują np. wymyślenie nazwy kolekcji, budowlane oferują darmowy remont mieszkania za dobre hasło reklamowe, e-sklepy kosmetyczne pozwolą wygrać kosze z kosmetykami za zrecenzowanie ich produktów itd. Pomysłów jest tak wiele, jak wiele sklepów bierze udział w walce o przyciąganie uwagi klienta.

Co zyskuje sklep? Oczywiście większą liczbę odwiedzin na jego stronie www, szansę na to, ze ktoś zapamięta nazwę sklepu i wróci do niego już po zakończonym konkursie – na większe zakupy oraz promocję marki, która poza nagrodą, jaką wyda się zwycięzcy konkursu – nic nie kosztuje. Sami klienci zaś skwapliwie korzystają z okazji wygrania czegoś w zamian za porcję własnej kreatywności skierowaną na zrobienie czegoś, co jest tematem głównym konkursu e-sklepów.