Żmudne pozycjonowanie czy szybkie linki sponsorowane?

Do świątecznych żniw handlowych już niewiele czasu. Sprzedajesz przez internet i chcesz zyskać więcej? Postaw na pozycjonowanie lub szybkie i skuteczne linki sponsorowane. To się opłaca!

Każdy właściciel internetowego sklepu, który chce zyskać w wielu klientów, zarówno tych nowych, jak i lojalnych, którzy będą do niego chętnie wracać dobrze wie, jak ważne jest dbanie o promowanie firmy w internecie. Można to robić na wiele sezonowych sposobów, ale gdy do świąt zostało już niewiele czasu – warto zdecydowanie postawić na wzmożone pozycjonowanie stron lub szybkie, ale niezwykle skuteczne linki sponsorowane. Tylko dzięki tym dwóm metodom właściciel zarobkowej strony www, sklepu, serwisu opartego na płatnościach czy portalu aukcyjnego może liczyć na zyski z zakupów świątecznych – zwiększone nawet o grubo ponad 100%.

Czym różni się klasyczne pozycjonowanie strony internetowej od linków sponsorowanych? W zasadzie dwoma czynnikami: czasem i ceną. Pozycjonowanie prowadzone samodzielnie nie będzie nas kosztowało nic, robione przez profesjonalistów będzie kosztować znacznie więcej – ale opłaci się w długiej perspektywie. Same linki sponsorowane są drogie, ale działają natychmiast: po ich wykupieniu nasza strona www od razu pojawia się w czołówce wyszukiwarki Google na wybrane przez nas frazy. Minusy? Oczywiście: przedsiębiorca decydujący się na linki sponsorowane zapłaci za każde kliknięcie internauty w jego link – bez względu na to, czy ów coś kupi, czy też odejdzie do konkurencji.

Kiedy tradycyjne pozycjonowanie? Gdy możemy poczekać dłużej na stabilne, stałe i dobre efekty. Kiedy linki sponsorowane? Gdy chcemy natychmiast zyskać szczytową pozycję w wyszukiwarce.