Konkursy sms coraz mniej lubiane?

Era telewizyjnych konkursów sms rozszalała się na dobre: nie ma już bloku reklamowego, w którym nie zachęcano by nas do wysłania sms-a. Konkursy coraz bardziej męczą Polaków i denerwują widzów.

Pierwsza fala sms-owych konkursów zaatakowała nas już dawno: operatorzy wszelkich usług telekomunikacyjnych za misję główną uznali dręczenie swojego klienta nieustającymi reklamami konkursów, które zapychały pamięć telefonów komórkowych. Dziś gołym okiem widać rosnącą tendencję na podobnego rodzaju konkursy – tyle, że reklamowane non stop w telewizji. W ostatnich miesiącach nie tylko telewizja publiczna, ale i te prywatne wciąż atakują nas zachętami do wysłania sms-a.

Polsatowskie konkursy, które „zmieniają życie”, rozemocjonowani aktorzy polsatowskich filmów z czołową sms gwiazdą – Krzysztofem Ibiszem nie ustają w staraniach, by zachęcić na do wygrania miliona, setek tysięcy i tysięcy złotych, które oczywiście leżą na naszych stołach – w postaci telefonu komórkowego po który należy sięgnąć. Od wygrywania samochodów (słynne bmw i mercedesy), przez nagrody rzeczowe po gotówkę.

Co o tym wszystkim myśli statystyczny Polak? Oczywiście, że chciałby wygrać te wszystkie nagrody i czasem daje się nawet namówić na wysłanie sms-a, ale słuchać wciąż „wyślij sms, wystarczy wysłać sms, wyślij dziś sms” itd. itp. – przez cały dzień od rana do późnych godzin nocnych, zdaje się być już nie do zniesienia. I choć narzekamy, na ilość reklam i zachęt do wysyłania sms-ów, to wciąż widać, jak wielu ludzi jednak bierze udział w tego rodzaju konkursach – w końcu nie od dziś wiadomo, że to biznes szalenie opłacalny, więc i trudno dziwić się komercyjnych i publicznym telewizjom, że w ten sposób zarabiają.