Nowości na festiwalu Woodstock

Choć Przystanek Woodstock jest organizowany już od lat, to jednak wciąż zaskakują zmiany, jakie są dokonywane przy jego kolejnych edycjach.

Jedną z najciekawszych jest planowane otwarcie marketu Lidl. Sieć marketów Lidl prowadzi czynną współpracę z Jurkiem Owsiakiem odpowiadającym za przygotowanie jednego z największych festiwali w Polsce. Tylko w 2011 roku sieć przekazała już aż 1,3 mln zł na rzecz fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Nic dziwnego, że w zamian za to Owsiak przystał na propozycję otwarcia sklepu na terenie, na którym odbywał się będzie Przystanek Woodstock, który odbędzie się w dniach 4-6 sierpnia. Zasada funkcjonowania sklepu jest tylko jedna – w jego asortymencie znaleźć ma się większość produktów proponowanych przez Lidl, na co dzień, lecz nie wolno sprzedawać alkoholu.

Punkt handlowy będzie funkcjonował w namiocie na terenie festiwalu. Dopuszczalnymi formami płatności będą zarówno gotówka, jak i karty płatnicze. Sklep ma być otwarty pomiędzy godziną 6 a 3 nad ranem.

Przewidywane ceny będą utrzymywały się na tym samym poziomie, co przeciętne ceny produktów w sklepach sieciowych. Z pewnością taki pomysł przypadnie do gustu uczestnikom imprezy, którzy nie będą musieli przyjeżdżać z zapasami jedzenia, a jednocześnie, nie będą narażeni na ponadprzeciętne wydatki w trakcie trwania XVII Przystanku Woodstock.