Wystrój firmy podniesie jej prestiż

Wystrój firmy powinien pozytywnie wpływać na kreatywność pracowników ale musi też być dobrze odbierany przez kontrahentów. Jak zadbać o prawidłowy dobór aranżacji, a czego absolutnie się wystrzegać?

Przede wszystkim, pamiętajmy, że siedziba firmy powinna być po prostu gustowna. Możemy dopasowywać charakter umeblowania do branży, w jakiej funkcjonuje przedsiębiorstwo, ale nie powinniśmy sięgać np. po kontrowersyjne dekoracje. Wszystko, co dopasujemy to wyposażenia biura powinno celować w klasykę lub modernizm. Dzięki temu, mamy niemal pewność, że uzyskamy atrakcyjny efekt końcowy. Nie warto eksperymentować z awangardowymi zestawieniami.

Luksusowa prostota jest zazwyczaj najlepszym rozwiązaniem. W ramach podniesienia prestiżu, na ścianach biura można powiesić oprawione certyfikaty lub dyplomy, jakie uzyskała firma. Natomiast lepiej jest wystrzegać się wieszania zdjęć prywatnych. Dopuszczalne jest jedno zdjęcie rodzinne na biurku, ale ich nadmiar wygląda mało profesjonalnie.

Powinniśmy zadbać o to, żeby w biurze, w którym przyjmujemy kontrahentów nie znajdowały się przedmioty zupełnie niezwiązane z naszą pracą. To lokum ma wyglądać służbowo, więc wskazane są typowo biurowe meble, ale dobrze też, aby znalazł się w nim komplet wypoczynkowy. Ze względu na to, że od kilku lat w modzie są wyroby ekologiczne, najlepiej jest wybrać meble obite eko-skórą. Kolorystyka powinna być stonowana. Granaty, beże, biel. Wszystko to daje wrażenie spokoju i elegancji.

Odradza się krzykliwe barwy, które choć mogą inspirować znajdując się w biurach pracowników, to nie są dobrym wystrojem lokum, w którym przyjmujemy kontrahentów.